High school in The USA

New York & Thanksgiving!

Hallo allemaal,

Mijn laatste blog is alweer een heletijd geleden dus het werd wel weer eens tijd. Er is in de tussentijd al zoveel gebeurd dat ik eigenlijk niet weet waar ik moet beginnen. Maargoed ik zal het dan toch ongeveer proberen. Alweer ruim 3 weken geleden hadden we met AFS een trip naar New York City! De nacht voordat we gingen bleven we met een groep van ongeveer 10 mensen bij een vriend 'slapen', de hele nacht Fifa gespeeld, en jewel iedereen huilend naar huis gestuurd (nouwja een soort van dan). Dus Roffa, Steijn, Sween en Rubje ik ga jullie gewoon een ass whipping geven wanneer ik terug ben! Gehehe. Uiteindelijk na 2 uurtjes slaap, en jawel ook nog verslapen stonden we dan 30 minuten voordat we moesten verzamelen bij de bus op! Haha iedereen haaste en we waren uiteindelijk toch nog optijd. Om 6 uur zaten we dan eidenlijk in de bus, met een heerlijk ontbijtje (Halve liter redbul en koffie) kon ik er wel weer tegenaan. Na 5 uur in de bus kwamen we dan eindelijk aan in NEW YORK! & die stad is AWESOME! De waren verschillende tours waar je voor kon kiezen, ik had uiteindelijk gekozen voor de tour naar Time Square, Rockefeller center, UN Buidling en de Empire State Building (& ja mam die staat nog steeds overeind!!!!!). & het uitzicht vanaf het Empire State Building is echt AWESOME! Ik zal binnenkort wel wat foto's op mijn blog zetten voor de mensen die geen facebook acount aan willen maken! Ik ga geen namen noemen..... Na 6 uurtjes zat het er alweer op en konden we weer terug.. Ik kan met niet meer herinderen wat ik die zondag gedaan heb dus dat zal wel niet al te intressant geweest zijn.

Op school gebeurd er verder niet zo beizonder veel... Al heb ik een nieuwe leraar voor DC History (echt een BITCH!) & de eerste leraar haat mij ook! Haha. Ik heb die leraren nog maar tot half januari dus ik ga der verder niets mee doen... Verder heb ik als bijnaam Viking gekregen omdat die randebielen hier denken dat de Vikings uit Nederland kwamen... Achja ik ga ze niet uit de droom helpen.. Ik vind het prima!

Het weekend erna hadden we de finale voor beste school van Washington DC tegen een school waar allemaal van die kut mexicaantjes naar toe gingen! De finale na verlenging dus met 2-1 verloren. Afijn het positive is dat het voetbalseizoen eindelijk voorbij is! =D Die avond hadden we een afscheidsfeest om het einde van het seizoen te 'vieren'.

Dit weekend was het Thanksgiving weekend! Het was dus een kort weekje op school, alleen maandag, disndag en woensdag. Maar omdat je Thanksgiving met je familie viert, was op woensdag bijna niemand op school.. Dus dat vond ik met 2 vrienden ook een moeie gelegenheid om Washington maar is in te gaan en de laatste twee uren te spijbelen (met toestemming). 's Avonds toen ik thuis kwam was mijn gastbroer er ook weer! Die gaat in Wisconsin naar school en heb ik eigenlijk nooit echt gesproken. Maar die was terug voor Thanksgiving. Op vrijdag was het dan zover door stond de turkey van bijna 10 kilo op tafel, en ik moet zeggen I LOVE TURKEYDAY! Haha. Op zaterdag waren we met de hele familie naar Harry Potter gegaan, en daarna uit eten in de avond naar een feestje en daarna blijven slapen bij een vriend. Vandaag de hele dag gechilled en wezen schaatsen. Het was dus een geslaagd weekend!

Dat was het weer!

Adios!

Reacties

Reacties

sven

Dag schoonheid,
Fijn dat je naar je zin hebt, klinkt wel leuk vooral zo'n bezoekje aan NY! Ik vind Viking wel wat hebben dus die gaan we dr in houden =$. Haha ik verheug me nu al op onze wedstrijd denk nog steeds dat toch echt jij weer huilend naar huis gaat! Succes in de winter daar, vries niet dood dan hebben we ook niks meer aan je =$.

(L)

Roffa, Lil Rowa chicka boomba clatje, Sasa, Sween

Dag, Vikinkje van mn. na elke dag onszelf huilend in slaap hebben gebracht missen we je niet meer. je bent vervangen door een ligchtere jonge knaap. Als je thuis bent moet je snel nieuwe vrienden zoeken.

xoxo

Roffa, Lil Rowa chicka boomba clatje, Sasa, Sween

Nee, we're just joking around, ya digg.. we missen je, mr volgens mij mis jij ons niet. en ons is: Sasa, Rowa en die andere boikies, want roffa zet je wel in je blog:( your really hurting our feelings. keep it G think you'll have a great time.

Holla

Buurman en Buurvrouw

Hallo Vikking Ha Ha zo te lezen gaat het goed met jou.
hier gaat alles prima, geen natte neusjes het is is hier koud en sneeuw niks aan laatst bij jou pa en ma lekker wijntje gedronken bij de hout kachel, lekker warm ,wij blijven de feestdagen lekker thuis een avond met Ernst en Mariska uit eten .de feestdagen vallen op zaterdag en zondag geen bal aan.
lieve groetjes van B en B lou 13

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!