High school in The USA

Holloween and the MLB World Series!

Hallo allemaal,

Het is al weer drie weken geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven, en in de tussen tijd is er weer een hoop gebeurd! Van Halloween weekend tot de World Series waar ik zojuist zie dat er een Homerun geslagen word.

Okay ik ga maar bij het begin beginnen denk ik, volgensmij is het alweer drie weken geleden.. Kwam een groep met AFS Studenten uit Buffalo naar Washington.. Dus sliepen der dat weekend 4 andere mensen bij ons in huis.. waarvan ook een Nederlander die ik al kenden van de orietatie dingen in Nederland.. Die vrijdag gingen we de playoffs Baseball kijken het gingen tussen de Texas Rangers en de New York Yankees... Iedereen uit Buffalo was voor de Yankees maar mijn gastfamilie niet... want ze hebben een hekelijk aan de Yankees omdat de alle goede spelers opkopen.... De Yankees verloren uiteindelijk de playoffs en de Rangers staan nu in de finale van de World Series tegen de San Fransisco Giants... En wat zeggen ze nu ja we haten de Rangers omdat George Bush mede eigenaar van die club is! Hahaha. Maar goed op zaterdag zijn we naar een Haunted Forest geweest... Dat is iets speciaal met Halloween... Het is een bos en der waren allemaal mensen die zich verkleed hadden als 'enge monsters'.. We waren met een groep van ruim 25 man en bijna iedereen was al bang voordat we daar aankwamen en wat is het dan leuk om mensen te laten schrikken... En aan het einde van de avond waren we nog op een feestje beland.. Maar goed op zondag vertrekken de mensen uit Buffalo weer..

Afgelopen weekend was het dus Halloween weekend.. ( en sorry mam, ik heb weer geen foto;'s gemaakt)! Het grootste probleem was dus welk costume moet ik dragen.... Uit eindelijk ergens rast haar vandaan getoverd en even op internet gekeken hoe Bob Marley der ongeveer uitziet en klaar ben ik.. Kom ik op het AFS feestje, vraag iemand wie ben jij? Zegt een ander Lil Wayne... Sure dus vanaf dat moment was ik Lil Wayne. Maar goed later meer over dat feestje Haha.. Eerst hadden we dus de finale van een voetbaltoernooi, en jawel de eerste prijs is binnen! Over twee weken zijn de finales van de playofss dus wie weet winnen we nog een prijs deze week... Maar goed na de wedstrijd snel door naar de AFS party... & ik kan me nog zo goed de drie regels herideren dat me verteld werd.. - Niet Autorijden, Niet liften en GEEN ALCOHOL EN DRUGS..... Hahahah.. Bijna iedere student uit het DC district was er en er was ook bijna 50 liter bier.. Al met al was het dus een gezellig feestje en en iedereen bleef daar bijna slapen.. De volgende dag kwamen die ouders naar ons toe en vroegen is het bier op? Wij zeiden nou ik denk het eigenlijk niet.. zij: Wat is dat nou voor een Europeese feest, een feest waar het bier niet op raakt? Hahaha!

Maar goed dat was het dus weer even, en ik ga nu (waarschijnlijk) de laatse inning van de World Series kijken en dan weer lekker naar bed!

Adios!

Reacties

Reacties

Barry

hey Jona!
Wat eluk dat jij nu veel honkbal volgt! uiteraard volg ik het ook moet helaas via MLB tv kijken. volgensmij ben je nog redelijk fanatiek aan het kijken ook!

mam

Ja de foto's zijn er wel, maar ik krijg ze niet te zien. Waarom toch niet!! Toch eens op Sam z'n facebook kijken.

Rutger

Die laatste zin van die moeder klaart hem wel hahaha.

Klinkt allemaal vet man, zo te horen vergaat het je echt goed daar! Lekker alleen maar feesten haha.

xx Rut

Leon

mwhahahaha als wij er waren zou het bier standaard op zijn mwuhahaha. shiittt man ik ben nog steeds jaloers dat ik er niet zit:(

Boss Hogg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!