High school in The USA

Weer een nieuw verhaal.

Hallo Allemaal,

Ik zit hier ondertussen alweer 4 weken, en het begint nu toch al aardig te wennen moet ik zeggen. Al blijven een aantal dingen me hier toch echt verbazen!... Als ik voetbalwedstrijden heb op schooldagen ga ik 's ochtends met de bus en metro naar school, als je het zou fietsen ben je echt niet langer dan 20 minuten onderweg (alleen ga ik dat hier echt niet doen, veelte gevaarlijk!) maar met de bus en metro doe ik er minstens 45 minuten over!? Ook valt me op dat ze hier voor alles andere hoeveelheden gebruiken, ze hebben hier geen liters, geen kilo's, geen meters, geen kilometers en ga zo maar door.... Ik moet zeggen dat het toch aardig lastig is om daar steeds weer rekening mee te houden! En ik weet nog de eerste keer dat we langs een tankstation reden en er een prijs van $2,70 op het bord stond, en ik dacht wat is de benzine hier duur zeg! Bleek het voor 1 gallon te zijn, bijna 4 liter xD!

Het voetbalseizoen is ook eindelijk begonnen en ik heb er al weer 4 wedstrijden opzitten, en ook een ritje naar het ziekenhuis. Ik speel hier namelijk als keeper en tijdens de tweede wedstrijd was iemand zo aardig om me nog even een Ninja Kick op me borst te geven, nadat ik de bal voor z'n voeten had weggeplukt (speelde we ook nog is tegen een team met een gemiddelde leeftijd van in de 30). Afijn het bleek uiteindelijk gelukkig niets ernstig te zijn, alleen een klein scheurtje in m'n rib, en na een paar dagen rust kon ik weer alles doen. Al deden al de verzorgers op het veld anders doen denken! Mijn god! Het alarmnummer was gebeld omdat ik niet goed kon ademen, kwamen der 2 brandweerwagens en 1 ambulance met loeiend sirenes het veld op gereden en stonden der opeens 10 verpleegkundigen om me heen... Maar dat blijkt hier normaal te zijn dat de brandweer ook komt want dan vervelen ze zich! xD

Maar ik moet zeggen dat met het voetbal me dagen aardig gevuld zijn want ik moet met zowel het eerste als tweede elftal mee gaan spelen, dus ik heb tot eind november minstens 30 wedstrijden, maar ik vind het prima want als ik een voetbalwedstrijd heb, heb ik geen trainen en kan ik dus tot 6:45 in me bed blijven liggen! Je merkt hier toch echt dat voetbal nog niet zo populair is als de types Amerikaanse sporten baseballen en American Football, al heeft toch elke High School een soccer team.En het niveaus van de wedstrijden die ik tot nu toe gespeeld heb is toch echt hoger dan dat ik verwacht had!

Dat was het weer voor deze keer ik ga hier lekker van me weekend genieten!
Tot de volgende keer!

Reacties

Reacties

Rutger

Jij en voetbal Jona, dat moet altijd een keertje misgaan haha.. Hoop dat het bij dat kleine ribscheurtje blijft!

Klinkt alsof je het daar al erg naar je zin hebt Jona, ben blij voor je! Kom wel snel terug, c'tje is not the same without you, haha.

ONE LOVE NAGGA

Jonathan

Rofje check your mail!
Ik heb je een mail gestuurd bitch... en je reageert niet! :|

Sven

Hahaha Jona wanneer durf je toe te geven dat voetbal veels te gevaarlijk voor je is =$? Wel beter dat je daar naar je zin heb man, mis onze fifa wedstrijden wel =(!

one love

Jonathan

Ey swen je hebt een heel jaar om te oefenen ik heb hier namelijk geen PS3 of wat voor ding dan ook, misschien win je dan eens?=$

Leon & Rowdy

Wat erg voor je Jona, ik denk wel dat je de klap goed had kunnen opvangen door een bepaalde factor.

we zitten nu bij een college en het is facking saai...
we gingen laatst nog uit en we dachten van kom, we gaan ff langs Jona.. maar dan hadden we wel 4000 KM moeten fietsen :P

maar goed.. have fun
Keep the ding-dongs in mind..

keep it boss hogg

(L) Leon

Gr. Rowdy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!