High school in The USA

Eerste schoolweek zit er alweer op

Hallo allemaal,

Ik moet zeggen het gaat me hier steeds beter af. Afgelopen maandag begon ik dan vol verwachting eindelijk met school, en de eerste dagen vielen me toch vies tegen. De dagen zijn lang, ik sta elke dag om 5;15 op om naar voetbal te gaan na het voetbal gaan we snel door naar iemands huis om te douche en daarna hup door naar school tot 3;15pm, de lessen zijn 1,5 uur lang dus dat valt ook al niet mee. Haha. Ik moet zeggen dat het ook erg vermoeiend is al dat Engels dat je (nu nog) steeds maar moet vertalen voordat je het snapt, en wat praten ze hier snel op school. Maar goed de eerste dagen vielen me dus tegen, ook vond ik al me vakken niet zo leuk dus ik heb me rooster is flink omgegooid! Ik heb nu Italiaans, D.C History en US History voor mensen die Engels als tweede taal hebben, de docenten zijn dus veel beter te volgen! Ik ga nu dus met veel meer plezier naar school! De docenten en kinder opschool zijn ook super aardig, als je iets niet snapt dan willen ze je alles uitleggen.

Maar ik was wel toe aan weekend aan het einde van de week, dat erg gezellig was! Op vrijdag hadden we een soort feest xD bij ons thuis waar alleemaal vrienden van me gastzusje kwamen, op zaterdag gingen we naar een concert in Annapolis, en daarna door naar het andere huis in Marryland voor een overnachting. Zondag gingen we een soort rondtocht door Washington maken langs het witte huis, het Washington memorial en het Lincoln memorial dat allemaal op 10 minuten van ons huis is (eerder de week waren we naar het Vietnam memorial geweest en dat is echt indrukwekkend! Alle namen van de omgekomen soldaten staan op volgorde van overlijden op een muur!) daarna gingen we naar museums hier in Washington (die bijna allemaal gratis zijn! =D), en daarna naar de 3D film Where Africa meets the sea over de Westkust van South-Africa, echt een mooie film trouwens! Om het weekend af te sluiten gingen we uiteten bij een Ethiopisch restauran, erg lekker moet ik zeggen!

Al bij al ga ik dus weer uitgerust de nieuwe week in!

Reacties

Reacties

Leon

Damn son, seems like your having alot of fun. Kun je aub stoppen met die blogs, your makin me jealous naggaa. I wish I was there with you, No Homo. Dipset, Birdgang, houw t Boss Hogg

Anish

Gruwlijk ouweeee heb je ook zulke feesten als in american pie?

Jonathan

@ Leon Haha poentje!=P Maar ik begin het wel naar me zin te krijgen hier moet ik zeggen Boss Hogg!
@ Anish Niet zoals uit American Pie maar ik ben nu op twee feesten geweest, en ze zijn hier dronken van 4 biertjes en ze zijn altijd bang dat de politie komt xD

Dardo

How u doin hommie... mijn god jij hebt egt een leuke tijd.. jaaa leon i knoww hij maakt ons jaloers en al helemaaaal omdat wij t hier zo leuk hebben op onze school..-.- maar never the less have fun jona!! keep it boss

Mariëlle

heee jonathan, ik lees je mailtje nu pas hij stond bij ongewenst:p
Maar echt ontzettend leuk, en ook leuk dat je eerste indrukken allemaal goed zijn!
xx marielle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!