High school in The USA

Eindelijk aangekomen!

Hallo Allemaal,

Na een lange vlucht (en wat een kut maatschappij dat IcelandAir!) ben ik gister avond eindelijk aangekomen in New York. Toen we om 1 uur Nederlandse tijd eindelijk aangekomen waren, konden we achteraan sluiten in de rij voor de immigratiedienst. Toen ik daar eindelijk voorbij was en de vertrekhal uitliep was het eerste wat je zeg een Starbucks! Haha.

Dachten we na het wachten op de immigratiedienst dat we alles gehad hadden, maar daar kwam de verrasing van AFS USA: we mochten ook nog op de vertraagde vlucht van de Denen wachten voordat we eindelijk naar het hotel gebracht worden. Ongeveer 3 uur na aankomst gingen we dan eindelijk opweg naar het hotel.

Nadat we dat allemaal achter de hadden lag ik dan om 11 uur plaatselijke tijd eindelijk in me bed! Na een kort nachtje is het nu wachten op de bus naar Washington DC, die om 17:30 vertrekt (dat is dus pas over 8 uur).

Nou dat was het dan voor deze keer!

Reacties

Reacties

Rutger

AWH MIJN KLEINE JONATHAN IS VEILIG AANGEKOMEN!

Dlowie

Ahahahah Rutgerr
sinds wanneer heb jij een zoon lol :p
Jonnaaa zoo cool dat je daar zit (h)

Hans D

Nice man dat je daar nu bent:)
haha kut vertragingen ook xD t zijn ook altijd die denen he:P

RAR

Aah mijn Jonatjeee, je bent veilig aangekomen ..

Lizet

Goed aangekomen en extra lang kunnen genieten van je reis... Veel succes en plezier daar!

Leon

hahahaha Ik weet nog toen je zo'n klein jongetje was :') en nu al zo groot! echt een Boss Hogg jij!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!