High school in The USA

Eerste week in DC

Hallo allemaal,

Nou me eerste week in The USA zit erop. Nog maar 310 dagen en ik ben alweer terug! Het is erg wennen moet ik zeggen want je kent gewoon helemaal niemand, gelukkig hadden we de eerste dagen ook een Italiaan in huis omdat zijn familie nog niet terug was van vakantie. Ik had hem al ontmoet op het orientatiekamp en het klikt wel tussen hem en mij dus dat is mooi! Hij gaat ook naar de zelfde school, in totaal komen er 5 buitenlandse uitwisselings studenten op mijn school. Dat helaas in een kantoorgebouw zit voor dit schooljaar omdat de 'echte' school verbouwd wordt.

Toen ik hier aankwam begon ik op maandag al meteen met trainen voor het schoolvoetbalteam, om 6:15 in de ochtend! Die mensen zijn gek hier... Maar gelukkig, ik zit wel in het schoolvoetbalteam. Al moet ik zeggen dat de trainingen weinig met voetbal te maken hebben... het is alleen maar rennen, rennen en rennen. Maar bij het voetbal had ik dus andere schoolgenoten leren kennen, en een vriend van m'n gastzusje is zo aardig om me elke ochtend naar het voetbal te brengen!

Maandag start school dan eindelijk! (haha dat je me dat ooit nog hoord zeggen). Dus het wordt even afwachten hoe dat allemaal gaat. Van de week had ik me rooster samengesteld en ik krijg de volgende vakken: Accounting, Probability & Staistics, Web Page Design, Phys Education, English, Middle Eastern Sudies, US History, Team Sports, Social Issues en Model United Nations and International Diplomacy.. Dus dat is even afwachten wat het allemaal inhoud. Alleen moet je hier minimaal een C staan om te mogen sporten, en in de pauze's de school uit te gaan... Dus dat word nog aardig hard werken vrees ik! =P

Dat was het dan weer voor deze keer,

De groeten uit The USA!

Reacties

Reacties

Gio

Gaat dus lekker daar. Lekker weer voetballen! Veel plezier. En doe de groetjes aan je gastzusje XD

Rutger

Speel je als veldspeler of bal? Haha grapje schatje. Ik mis je jonathanetje, waar is mijn cassino vriendje nou heen?! ONE LOVE NAGGA!

Debra

Hahah Rutger, jy ook altijd met je ironische comments/reacties :p

Nice Jona :p Dit wordt wel bikkelen he haha

Sven

Haha nu maar hopen dat er niet weer zo'n klote getint persoon tegen je enkel aanloopt! Succes op school, wij hebben nog een weekie vakantie

Buurvrouw en Buurman

Doe je best en geniet er van Jonathan.
Een jaar is zo om .
Groetjes

Leon

Dayuuummm, zin in school?? USA is brainwashin u, naggaa

Buurman en Buurvrouw

Hoi Jonathan
zo te lezen gaat het nu wel lekker daar,en je sport daar ookl Buurvrouw is na 3 maanden weer naar de sport school geweest, viel vies tegen.Buurman krijg ik niet mee, wel met sam en Biga naar voetbal geweest.
Jonathan hou je taai en de groeten van ons.

Buurman en Buurvrouw

Jonathan bedankt voor de kaart , Het is hier nog koud en veel sneeuw. wij zijn de feestdagen lekker thuis.
een avond met Ernst Mariska en de moeder uit eten.
tweede kerstdag een brunch met de fam bij ons .
Jij ook hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2011
groetjes van B&B

Marjon uit Eepeltown?

Hee die Jonathan ,
Bedankt voor je kaart uit de V.S. Heb je het nog steeds naar je zin ? Leuk om je reisverslagen te lezen. Heb met je moeder een reisje Barcelona geboekt. Groetjes,Marjon

B & B

Hoi Jonathan nog de beste wensen voor 2011
wij zijn weer blij dat het weer januari is .al dat eten
dus gelijk weer naar de sportschool. Nog bedankt voor
de leuke foto. je ziet er goed uit.Verder gaat hier alles goed.
Groetjes van B&Buurman.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!